Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 1. září 2010, 21:19:53 Předmět: Dalibor Martišek: Matematické principy grafických systémů |
|
|
Ahoj,
nemáte někdo zkušenosti s knihou Matematické principy grafických systémů od Dalibora Martišeka?
Narazil jsem na ni v bazaru na internetu a docela by mě zajímalo, jestli stojí za hřích.
Očekávám od ní, že ze spíše teoretického hlediska zkoumá počítačovou grafiku. Něco jako Moderní počítačová grafika, ale více z matematického hlediska.
Bohužel, prolistovat ji nemohu a PDF na zkouknutí jsem nikde nenašel.
Děkuji za názory  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 2. září 2010, 20:27:29 Předmět: |
|
|
České knížce bych nevěřil, nejlepší je sáhnout po osvědčené literatuře v angličtině. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 2. září 2010, 20:29:18 Předmět: |
|
|
Měl jsem právě podobné pocity, i když Moderní počítačová grafika je slušné shrnutí, i když dost povrchové...
Ať žije klasika Real-time Rendering  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 3. září 2010, 03:18:30 Předmět: |
|
|
Mihulik napsal: |
Ať žije klasika Real-time Rendering  |
Ty mi normálně čteš myšlenky.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 3. září 2010, 05:01:24 Předmět: |
|
|
Haha
No, koukám, že tuto knihu nechám jiným  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Litovel
|
Zaslal: 3. září 2010, 07:47:49 Předmět: |
|
|
Mihulik napsal: |
Měl jsem právě podobné pocity, i když Moderní počítačová grafika je slušné shrnutí, i když dost povrchové...
Ať žije klasika Real-time Rendering  |
Je tam pomerne dost chyb, ktere nejsou ani nahlaseny v erratech.
Jak psal nekdo jiny, kdyz odbornou literaturu, tak svetove uznavane bible. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 3. září 2010, 11:43:55 Předmět: |
|
|
Teď mluvíš o těch Mat. principech nebo Moderní počítačové grafice?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Litovel
|
Zaslal: 3. září 2010, 12:43:53 Předmět: |
|
|
o Moderní počítačové grafice. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 3. září 2010, 14:47:18 Předmět: |
|
|
Hmm, já už ji četl víc než před rokem, ale pamatuji si, že tam byly občas zmatené formulace.
Pamatuješ si nějakou chybu, která tam byla? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 3. září 2010, 16:59:44 Předmět: |
|
|
Tych chyb je tam mrte. U nas na FEL je MPG II "biblia", niet sa comu divit, ked ju napisali nasi ludia (3/4). V praci ju mam na stole a obcas v nej niektore veci pohladame. A najdeme. Ale su aj lepsie knihy (ktore nemam ), napriklad Real-time Rendering ci Advanced Global Illumination (prvu napisal a druhu na hodinach pouziva(l) aj Akenine-Möller, inak fakt fajn typek a husty ). Cesku knihu by som si uz ale nikdy nekupoval (all offence ). _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 3. září 2010, 17:04:27 Předmět: |
|
|
Koukám, že Real-Time Rendering musím dočíst. Skončil jsem někde na straně 150 a pak jsem na to neměl čas.
Dobrá je prý taky Game Engine Architecture, co vyšla teprve nedávno. Psal ji týpek z Naughty Dog, dělali třeba hru Uncharted 2, takže je to fakt profík s pořádnou dávkou praxe, žádný akademik. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mihulik
Založen: 18. 07. 2008 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 3. září 2010, 17:43:04 Předmět: |
|
|
Game Engine Architecture mám a je výborná
Přesně jak píšeš-na všem demonstruje praktické zkušenosti. A hlavně je psaná opravdu čtivě, jelikož většinou vše hned porovnává (tzn. neřekne tohle je špatně a tohle dobře...ale tohle má tyhle + a tyhle -) a přidá své nebo kolegů praktické zkušenosti  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sulthan

Založen: 24. 10. 2007 Příspěvky: 104
|
Zaslal: 3. září 2010, 20:01:18 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Tych chyb je tam mrte. U nas na FEL je MPG II "biblia", niet sa comu divit, ked ju napisali nasi ludia (3/4). |
MPG je super, Zara me ucil virtualni realitu, vyzna se. A rozhodne bych o tehle typcich nerekl, ze jsou to ciste akademici. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 3. září 2010, 20:04:45 Předmět: |
|
|
Kedze ma este furt cakaju statnice a som dost paranoidny, radsej sa vobec o menovanom ani nikom inom od nas nijako pozitivne ani negativne ani neutralne dalej nebudem vyjadrovat  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 3. září 2010, 21:19:54 Předmět: |
|
|
Mihulik napsal: |
Game Engine Architecture mám a je výborná  |
Sakra ty máš ale přehled. Znáš/četls ještě nějaký knížky, který jsou fakt dobrý a stojí za přečtení? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|