Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 13. září 2011, 14:42:40 Předmět: |
|
|
Jop, tak jsem to pochopil dobře - při zmínění light pre-pass jsem se totiž lekl že budete používat stippling. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 13. září 2011, 21:22:27 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Presne, ako som napisal RGB akumulacna operacia je add, alfa zase maximum. Na alfu totiz ma potom vplyv aj to, ci je castica v tieni, alebo nie (to je poziadavka - mat zaskrtavatko, ktore sposobi, ze castice v tieni zmiznu a nevyrenderuju cierny quad). Takze, pre kazde svetlo sa spocita osvetlenie a pricita sa, alfa podobne (max(old, new)). Vsetko bez rasterizacie. |
Wat? Proč maximum na alphu? Alpha vyjadřuje, kolik světla projde skrz částici a kolik se odrazí. Množství světla nemá na průhlednost vliv, tedy stín ne-stín, alpha je furt stejná. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 14. září 2011, 08:38:08 Předmět: |
|
|
Ano, asi som sa zle vyjadril. Len prekopirovanie alfy je default (tj nijake scitanie ani nic). Ale mame aj mod, ked tien na alfu ma vplyv. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna