.[ ČeskéHry.cz ].
Lit Particles
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 13. září 2011, 14:42:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Jop, tak jsem to pochopil dobře - při zmínění light pre-pass jsem se totiž lekl že budete používat stippling.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 13. září 2011, 21:22:27    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Presne, ako som napisal Smile RGB akumulacna operacia je add, alfa zase maximum. Na alfu totiz ma potom vplyv aj to, ci je castica v tieni, alebo nie (to je poziadavka - mat zaskrtavatko, ktore sposobi, ze castice v tieni zmiznu a nevyrenderuju cierny quad). Takze, pre kazde svetlo sa spocita osvetlenie a pricita sa, alfa podobne (max(old, new)). Vsetko bez rasterizacie.


Wat? Proč maximum na alphu? Alpha vyjadřuje, kolik světla projde skrz částici a kolik se odrazí. Množství světla nemá na průhlednost vliv, tedy stín ne-stín, alpha je furt stejná.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 14. září 2011, 08:38:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano, asi som sa zle vyjadril. Len prekopirovanie alfy je default (tj nijake scitanie ani nic). Ale mame aj mod, ked tien na alfu ma vplyv.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna