Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 6. březen 2015, 11:27:03 Předmět: |
|
|
Já tam nemám teď OpenGL ES, ale normální OpenGL 4.1. Jinak nejde to udělat na SW urovni? Tzn. přenásobit výstup z RawInputu nějakou akcelerační konstantou? Wokna to přece taky nějak musí dělat. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 6. březen 2015, 12:23:10 Předmět: |
|
|
No asi bych nechtěl, aby mi jakákoliv aplikace na pozadí měnila nějaké globální nastavení.
A nemůžeš to udělat tak, že si prostě přebereš tu myš exkluzivně a prostě si budeš abs. pozici počítat ručně a jenom tam posuneš kurzor?
Nebo si kreslit vlastní kurzor a neřešit nic.
Tím budeš mít absolutní kontrolu nad chováním a nebudeš muset vymýšlet takovou komplikovanou divočinu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 548 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. březen 2015, 12:42:45 Předmět: |
|
|
též bych použil nějakou konzervativní metodu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 6. březen 2015, 13:05:17 Předmět: |
|
|
Hm.. spoačtu ten offset ručně z aktuální a poslední pozice myši, a když se myš dostane na hranu obrazovky, přepnu na neakcelerovanou změnu.. pak se to stejne už nepozna. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 6. březen 2015, 14:08:07 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
No asi bych nechtěl, aby mi jakákoliv aplikace na pozadí měnila nějaké globální nastavení. |
Však ho bude měnit, jen když bude na popředí. Jakmile se dostane do pozadí, tak ho vrátí . Jinak určitě takováhle základní věc musí jít řešit i normálně, stačí se podívat na ostatní hry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 6. březen 2015, 14:28:33 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Však ho bude měnit, jen když bude na popředí. Jakmile se dostane do pozadí, tak ho vrátí . |
Díky Ještě by mi mohl změnit třeba systémový čas, když bude na popředí
Mně stačí jeden herní malware a to je Steam client.
OT: něco podobného dělal Q3, který ve fullscreenu řešil overbright tak, že změnil gamma tables tak, aby vytáhl dvojnásobek z každé barvy. Taky to vracel, když se dostal na pozadí. Nicméně mi to jednou zůstalo viset a neměl jsem pak moc radost  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 6. březen 2015, 14:46:24 Předmět: |
|
|
Právě.. tohle globální měnění není úplně požadované řešení. Třeba dojde k resetu kompu a to nemá šanci se vrátit a problém je na světě  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 6. březen 2015, 14:58:14 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
něco podobného dělal Q3, který ve fullscreenu řešil overbright tak, že změnil gamma tables tak... |
To dělalo i Diablo 2 a spousta dalších her. Dokud hry jely v 8bit barvách, tak si to řešily svojí paletou, ale jak přešli na 16bit+, tak musely přes systémovou gammu (dneska už by si to zas řešily u sebe přes pixel shader, ale v dobách Q3 pixel shader nebyl a hraní si s gammou textur nebylo dokonalé - to dělal třeba Q2 a můj Becher Rescue při (re-)loadingu textur). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|