.[ ČeskéHry.cz ].
Pohyb myši a WinAPI
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 870

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 11:27:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Já tam nemám teď OpenGL ES, ale normální OpenGL 4.1. Jinak nejde to udělat na SW urovni? Tzn. přenásobit výstup z RawInputu nějakou akcelerační konstantou? Wokna to přece taky nějak musí dělat.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 535

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 12:23:10    Předmět: Odpovědět s citátem

No asi bych nechtěl, aby mi jakákoliv aplikace na pozadí měnila nějaké globální nastavení.
A nemůžeš to udělat tak, že si prostě přebereš tu myš exkluzivně a prostě si budeš abs. pozici počítat ručně a jenom tam posuneš kurzor? Smile
Nebo si kreslit vlastní kurzor a neřešit nic.
Tím budeš mít absolutní kontrolu nad chováním a nebudeš muset vymýšlet takovou komplikovanou divočinu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 491
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 12:42:45    Předmět: Odpovědět s citátem

též bych použil nějakou konzervativní metodu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 870

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 13:05:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm.. spoačtu ten offset ručně z aktuální a poslední pozice myši, a když se myš dostane na hranu obrazovky, přepnu na neakcelerovanou změnu.. pak se to stejne už nepozna.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1488
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 14:08:07    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
No asi bych nechtěl, aby mi jakákoliv aplikace na pozadí měnila nějaké globální nastavení.

Však ho bude měnit, jen když bude na popředí. Jakmile se dostane do pozadí, tak ho vrátí Wink. Jinak určitě takováhle základní věc musí jít řešit i normálně, stačí se podívat na ostatní hry.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 535

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 14:28:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Však ho bude měnit, jen když bude na popředí. Jakmile se dostane do pozadí, tak ho vrátí Wink.

Díky Smile Ještě by mi mohl změnit třeba systémový čas, když bude na popředí Wink
Mně stačí jeden herní malware a to je Steam client.
OT: něco podobného dělal Q3, který ve fullscreenu řešil overbright tak, že změnil gamma tables tak, aby vytáhl dvojnásobek z každé barvy. Taky to vracel, když se dostal na pozadí. Nicméně mi to jednou zůstalo viset a neměl jsem pak moc radost Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 870

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 14:46:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Právě.. tohle globální měnění není úplně požadované řešení. Třeba dojde k resetu kompu a to nemá šanci se vrátit a problém je na světě Wink
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1488
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 6. březen 2015, 14:58:14    Předmět: Odpovědět s citátem

mar napsal:
něco podobného dělal Q3, který ve fullscreenu řešil overbright tak, že změnil gamma tables tak...

To dělalo i Diablo 2 a spousta dalších her. Dokud hry jely v 8bit barvách, tak si to řešily svojí paletou, ale jak přešli na 16bit+, tak musely přes systémovou gammu (dneska už by si to zas řešily u sebe přes pixel shader, ale v dobách Q3 pixel shader nebyl a hraní si s gammou textur nebylo dokonalé - to dělal třeba Q2 a můj Becher Rescue při (re-)loadingu textur).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna