Témata
Odpovědi
Autor
Shlédnuto
Poslední příspěvek
Oznámení: 3D API / 3D Enginy na Wiki
0
OndraSej
9023
16. leden 2008, 00:41:44OndraSej
chybné tangenty
14
micky
4998
2. červen 2010, 21:52:10micky
Velky teren a stiny
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
23
pospa
9689
1. červen 2010, 10:44:08pospa
Culling geometrie
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 ]
32
Játro.m
13153
1. červen 2010, 08:24:40]semo[
Animace a zase animace
3
Juraj
2213
31. květen 2010, 13:57:33Ladis
OpenGL vs vlakna
4
pcmaster
4491
23. květen 2010, 19:21:14pcmaster
glVertexAttribIPointer
1
johnnash
1839
20. květen 2010, 17:54:18pcmaster
Přepínání rozlišení jiných poměrů
3
Juraj
1963
19. květen 2010, 19:59:14Juraj
gmax, jak zjistit typ opakovani textur
5
Játro.m
2697
15. květen 2010, 08:23:28Játro.m
UDK Import failed[vyřešeno]
0
godan
1501
12. květen 2010, 15:35:56godan
Kolize s BSP brushi
1
Játro.m
1561
9. květen 2010, 13:53:36igor
Quaterniony
5
KuboSVK
3404
3. květen 2010, 12:42:15if.then
Stíny pomocí meshe
11
frca
4934
3. květen 2010, 08:15:12]semo[
Manage textur
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
19
Játro.m
8079
26. duben 2010, 11:10:58Játro.m
3D engine + scripting
13
neonfish
6589
23. duben 2010, 07:46:53Mem
Single channel float texture and FBO
11
KuboSVK
5956
20. duben 2010, 16:25:37KuboSVK
[ Hlasování ] G3D
4
Fiki
2943
14. duben 2010, 13:23:02Fiki
Textury a Shader
8
perry
3674
14. duben 2010, 11:44:14perry
Per Pixel osvetleni
14
Játro.m
5885
7. duben 2010, 20:19:15Marek
OpenGL problém maskou
4
JC
2467
7. duben 2010, 14:57:32JC
Engine a univerzálnost - hlavně správa scény (stromy atd)
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
16
perry
8739
6. duben 2010, 09:25:04perry
ODE, Havoc - detekce kolizí
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 ]
37
VODA
13926
30. březen 2010, 17:20:48VODA
Kolizni systemy
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 ]
31
Játro.m
12627
29. březen 2010, 08:59:38quas4
Konstrukcia kD-stromu (paralelne)
0
pcmaster
1510
28. březen 2010, 14:16:47pcmaster
Řazení objektů při renderu
4
klapauciusk
2639
28. březen 2010, 09:43:46klapauciusk
Ati vs. opengl 3 vs. shadery
5
johnnash
2705
28. březen 2010, 02:17:41Marek
glsl 1.5, glLinkProgram
3
johnnash
2304
19. březen 2010, 15:08:12johnnash
Pohyb po terénu
7
Juraj
3355
16. březen 2010, 09:19:37Juraj
3d plosinovka
8
milanvasek
6164
12. březen 2010, 19:57:48Hardwire
Stíny - jak na ně.
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
27
Juraj
12866
8. březen 2010, 14:26:59Juraj
SIMD Ray-Triangle
2
pcmaster
1921
7. březen 2010, 01:29:49pcmaster
Geometry shader, glsl, problem
5
johnnash
2875
6. březen 2010, 15:04:32nou
Stíny
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
18
perry
8298
4. březen 2010, 17:38:21perry
Načítání c4d formátu
8
micky
4725
4. březen 2010, 15:52:52shadownet
editor scény - hledám
8
franz
3807
4. březen 2010, 13:06:32Játro.m
[ Hlasování ] Zkušenosti s Shadery - průzkum
9
klapauciusk
5386
28. únor 2010, 16:23:54micky
Svetlo
5
Quimby
3108
27. únor 2010, 20:33:45Quimby
Vertex Buffer Object
5
Játro.m
2549
26. únor 2010, 19:19:15Játro.m
UDK - Unreal Development Kit
1
Deloix
2950
25. únor 2010, 20:00:39KoudyDev
Skulz po kolizním objektu
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
15
Juraj
7257
12. únor 2010, 17:11:09perry
OpenCL na AMD
7
pcmaster
4187
12. únor 2010, 10:35:57pcmaster
GeoMipMapping
11
perry
5357
9. únor 2010, 12:43:45perry
Normaly u framovanych modelu
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 ]
32
Játro.m
11960
7. únor 2010, 13:18:21Játro.m
Vývoj hry-rady do začátku
1
HonzikJ
1964
4. únor 2010, 19:13:10Quiark
Blender + vlastní export script = špatný skeleton
4
if.then
2865
4. únor 2010, 07:04:49if.then
FPS
[ Jdi na stránku: 1 , 2 , 3 ]
42
Quimby
17628
29. leden 2010, 18:44:59Quimby
+1 nepoužitá instrukce = fps poloviční
[ Jdi na stránku: 1 , 2 ]
20
klapauciusk
9770
24. leden 2010, 15:09:13klapauciusk
Pohyblivé modely
6
perry
3667
19. leden 2010, 11:13:45]semo[
FPS, rozdily ruznejch kodu na stejnym kompu
5
jatro.m
3257
17. leden 2010, 15:05:10jatro.m
OpenGL a Windows 7 - Color scheme
9
Anatoly
5640
12. leden 2010, 22:11:57Anatoly
Bikubicka interpolace (&GPU Gems 2 - kap 20)
0
Khaj
1562
12. leden 2010, 21:31:26Khaj
Zobrazit témata za předchozí: Všechna témata 1 den 1 týden 2 týdny 1 měsíc 3 měsíce 6 měsíců 1 rok