.[ ČeskéHry.cz ].
3D API / 3D Enginy
Moderátor: Moderators Team

Uživatelé prohlížející toto fórum: nikdo není přítomen
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Další
odeslat nové téma
 Témata   Odpovědi   Autor   Shlédnuto   Poslední příspěvek 
Žádné nové příspěvky Oznámení: 3D API / 3D Enginy na Wiki
0 OndraSej 9021 16. leden 2008, 00:41:44
OndraSej Zobrazit poslední příspěvek
Zvolená témata byla přesunuta Přesunuto: Optimalizace částicových systémů
3 Vilem Otte 66 3. květen 2011, 00:33:54
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Optimální řazení objektů k renderování
1 Manox 1543 2. květen 2011, 09:02:02
quas4 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Attenuace bodovýho světla
2 Játro.m 1847 28. duben 2011, 11:16:31
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky XNA 4 - nejde zkompilovat shader
4 pospa 2658 26. duben 2011, 13:24:20
pospa Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Obnova dat ve VertexBufferu v každém snímku & výkon
6 yaqwsx 3363 13. duben 2011, 13:47:37
yaqwsx Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL - GUI, načítání dat a rendering
1 FrantaTomanu 1920 10. duben 2011, 14:43:42
Ladis Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky XNA4 + Blender: flat vs smooth
3 Commanche 2508 6. duben 2011, 17:22:23
Commanche Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL - data z textury do ram
4 frca 2783 22. březen 2011, 23:31:48
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky 2D hra
8 mattuss1 4249 27. únor 2011, 15:14:53
Quiark Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Viacero grafickych kariet (DirectX)
11 pcmaster 4874 17. únor 2011, 17:03:20
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky gui, filtering textur a shadery
8 micky 3781 15. únor 2011, 10:30:39
micky Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky opengl - nejmenší hodnota depth
8 frca 3966 8. únor 2011, 16:16:14
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky prokletych 120° FOV u shadow mappingu
5 Játro.m 3199 29. leden 2011, 12:40:27
Játro.m Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Rozdíl dvou textur
5 frca 2745 8. leden 2011, 23:54:03
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Zamrznutí aplikace v renderu
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
23 Játro.m 8282 21. prosinec 2010, 16:06:15
Játro.m Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenCL sdílení různých local proměnných?
4 oakus 3946 21. prosinec 2010, 14:32:40
Fila Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky partikly dnes
4 franz 2765 20. prosinec 2010, 12:07:57
]semo[ Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky podivný glClear
8 ]semo[ 3560 17. prosinec 2010, 17:27:14
Vilem Otte Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky glColor3ubv a přetížení přetypování v C++
4 Houp 2568 16. prosinec 2010, 19:31:26
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Nejoblíbenější engine
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2, 3, 4 ]
49 eX1 20356 12. prosinec 2010, 21:30:56
frca Zobrazit poslední příspěvek
Zvolená témata byla přesunuta Přesunuto: gDEBugger je/bude zadarmo
1 nou 53 9. prosinec 2010, 16:49:02
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Isometricky Engine
1 Mich@l.P 2053 9. prosinec 2010, 13:46:48
gindar Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Direct3D a WS_CHILD okno
6 yaqwsx 3397 27. listopad 2010, 13:12:31
yaqwsx Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky glsl self-shadows
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
15 franz 7138 26. listopad 2010, 09:12:26
Manox Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Obmedzeny pocet pouzitelnych framebufferov?
6 michalferko 2869 18. listopad 2010, 13:43:39
michalferko Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Streamování venkovní scény+optimalizace
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
18 HonzikJ 10234 6. listopad 2010, 16:27:50
VladR Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL programming guide
4 frca 2899 26. říjen 2010, 22:21:03
nou Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Zjištění, že je hráč ve stínu
5 Játro.m 3142 24. říjen 2010, 10:24:37
if.then Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky funkce glRasterPos2i a glDrawPixels
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
16 petr 8945 22. říjen 2010, 15:21:22
nou Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky World space -> Object space
6 pcmaster 3230 8. říjen 2010, 17:37:45
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky DX11 Dynamic Linking
0 pcmaster 1403 23. září 2010, 18:48:27
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL 4 serial
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
17 nou 9342 19. září 2010, 18:55:38
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Problém texturingu na ATI
2 Játro.m 1722 19. září 2010, 12:24:36
Játro.m Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Statické osvětlení
2 frca 1992 19. září 2010, 12:01:00
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky glSDL a antialiasing
[ Jdi na stránkuJdi na stránku: 1, 2 ]
22 yaqwsx 8116 19. září 2010, 09:37:19
yaqwsx Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Něco jako GL_AMD_performance_monitor pro Nvidia?
0 Crypton 1277 9. září 2010, 14:11:36
Crypton Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL - Interaktivní tutoriály
2 Crypton 2530 6. září 2010, 09:28:34
Crypton Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky GLSL - 2D efekty, bump, shock, apod?
6 Crypton 4187 26. srpen 2010, 11:09:00
Crypton Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Soft shadows na vsesmerovych svetlach
8 pcmaster 3389 26. srpen 2010, 04:33:26
Marek Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky VS 2008 / Debug / Release / effect (fx)
6 pospa 3104 24. srpen 2010, 12:11:40
Quiark Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Filtering textur v shaderu
5 micky 2567 23. srpen 2010, 21:27:49
micky Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky OpenGL - Framebuffer object
5 Kaemon 3329 9. srpen 2010, 18:49:05
Kaemon Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Vlákna a synchronizace OpenGL
9 klapauciusk 4955 7. srpen 2010, 23:55:30
nou Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Custom Supersampling - pamat za cas
2 pcmaster 1895 2. srpen 2010, 19:43:25
pcmaster Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Geometry ClipMapping
0 perry 1313 30. červenec 2010, 14:27:03
perry Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky XNA objekt s vice texturamy a meshparty
3 pospa 1932 28. červenec 2010, 13:22:30
quas4 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky DirectX 10/11 depth-stencil ako textura
1 pcmaster 1841 23. červenec 2010, 15:27:14
igor Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky XNA alpha blending
3 tommkis 2425 1. červenec 2010, 14:18:58
tommkis Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Správa scény
4 perry 2265 21. červen 2010, 19:20:29
frca Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky Elipsoidní kolize
3 Játro.m 2199 17. červen 2010, 21:14:02
Játro.m Zobrazit poslední příspěvek
Zobrazit témata za předchozí:  
odeslat nové téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Další
Strana 6 z 12
Přejdi na:  
Nové příspěvky Nové příspěvky    Žádné nové příspěvky Žádné nové příspěvky    Oznámení Oznámení
Nové příspěvky [ oblíbené ] Nové příspěvky [ oblíbené ]    Žádné nové příspěvky [ oblíbené ] Žádné nové příspěvky [ oblíbené ]    Důležité Důležité
Nové příspěvky [ zamknuto ] Nové příspěvky [ zamknuto ]    Žádné nové příspěvky [ zamknuto ] Žádné nové příspěvky [ zamknuto ]
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna